Питання щодо роботи МІС та ЕСОЗ: куди звертатися?

16 січня 2024 о 14:10
708

Якщо ви маєте питання щодо взаємодії з електронною системою охорони здоровʼя (ЕСОЗ) або бажаєте отримати розʼяснення чи надати пропозиції щодо роботи з функціоналом, зверніться до технічної підтримки медичної інформаційної системи (МІС), яка встановлена у вашому медичному закладі.

Актуальні контакти вашої МІС ви завжди можете знайти на сайті електронної системи охорони здоровʼя в розділі «Технічна підтримка».

До того ж інформацію доповнено контактами відповідальних осіб МІС з питань підключення, а також додано посилання на навчальні матеріали МІС.

Зауважимо, що ЕСОЗ є двокомпонентною та складається з центральної бази даних (державний компонент) та МІС (приватні компоненти).

МІС дають змогу лікарям працювати з центральною базою даних ЕСОЗ, забезпечують необхідний функціонал для роботи лікарів та фармацевтів, а отже, саме фахівці МІС зможуть надати користувачам необхідні консультації.

У разі виникнення такої потреби — фахівці ДП «Електронне здоровʼя» завжди готові надати консультацію МІС щодо вирішення тих чи інших технічних питань.

Також нагадаємо, що на сторінці моніторингу працездатності центральної бази даних ЕСОЗ ви завжди можете знайти поточний статус функціонування системи та її компонентів у режимі реального часу.

На сторінці моніторингу ви можете підписатися на оновлення, а також повідомити про проблему, з якою ви стикнулися.

Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.

Редакція журналу «Український медичний часопис»