маркетинг медичного закладу
24 вересня 2014

Конференція «Сучасне управління та охорона здоров’я»

Конференція «Сучасне управління та охорона здоров’я»1 жовтня 2014 р. вп’яте відбудеться щорічна Конференція «Сучасне управління та охорона здоров’я». Тема конференції у 2014 р. — «Маркетинг медичного закладу: новий клієнт — знайти і втримати».

Конференція проходитиме в рамках Міжнародної медичної виставки «Охорона здоров’я-2014.

У програмі:

  • 8 спікерів-управлінців;
  • show-room компаній медичного маркетингу.

Серед спікерів конференції:

  • Максим Кацевич, комерційний директор Медичної компанії «Ilaya», з доповіддю «Альтернативні шляхи пошуку нових клієнтів. Досвід клініки «Ilaya».
  • Наталія Тулінова, заступник генерального директора з питань розвитку, маркетингу і продажів клініки «Ісіда», з доповіддю «Ребрендинг клініки «Ісіда». Шлях розвитку тривалістю 22 роки».
  • Євгеній Бойченко, директор Медичного центру «Леомед», з доповіддю «Репозиціонування медичного центру «Леомед».
  • Максим Москаленко, генеральний менеджер Клінік «Німецька стоматологія», з доповіддю «Паралельні світи медицини — клієнт і пацієнт».

У show-room буде представлено партнерів конференції:

  • Портал для пацієнтів DOC.UA: безкоштовний онлайн-сервіс пошуку лікаря та запису на прийом.
  • Компанія «MedMarketing»: перша українська компанія з просування саме медичного бізнесу в мережі Інтернет, яка наразі налічує у своєму портфелі понад 100 проектів із різних країн (Україна, Ізраїль, Німеччина та ін.).
  • Медична інформаційна система «Доктор Елекс»: автоматизація робочих процесів медичного закладу.
  • Маркетинговий сервіс «GiN SMS Marketing»: сервіс SMS-розсилок клієнтам медичних закладів.

Детальніша інформація та реєстрація тут: http://studii.kiev.ua/conference.html

Прес-служба «Українського медичного часопису»