Впровадження індикаторів оплати за результат у сфері медичних послуг

23 липня 2021 о 17:10
949

Фахівці Національної служби здоров’я України (НСЗУ)  під час воркшопу в Київській школі економіки обговорили міжнародний досвід впровадження індикаторів оплати за результат у сфері медичних послуг

Про воркшоп

Досвідом впровадження такого методу оплати ділилася доктор медичних наук, міжнародний експерт та дослідник систем охорони здоров’я Лейденського університету (Universiteit Leiden) в Нідерландах Годелів Марія ван Хетерен, а також керівник KSE Institute Наталія Шаповал та дослідник KSE Катерина Руських.

Під час інтерактивного воркшопу вивчали підходи до оплати за результат на прикладі країн, які в різний час впроваджували такі методи. Ключовим питанням стало те, яким є потенціал застосування такого методу оплати медичних послуг в Україні. Учасники воркшопу зосередили увагу на тому, як впровадження індикаторів якості може підвищити якість надання медичної допомоги та доступ до неї для пацієнтів.

Разом з Г. ван Хетерен та експертами Київської школи економіки, фахівці НСЗУ оцінювали доцільність та терміни впровадження, для того, щоб у найближчі роки почати стратегічно використовувати оплати за результат діяльності надавачів медпослуг.

Особливим акцентом у цьому питанні є посилення ролі первинної медичної допомоги та зв’язок різних ланок системи охорони здоров’я, а також інтегрований погляд на фінансування системи охорони здоров’я, ефективне надання послуг та безбар’єрний доступ до них.

Зустріч відбулася за сприяння проєкту міжнародної технічної допомоги «Підтримка реформи охорони здоров’я», що фінансується Урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (United States Agency for International Development — USAID).

Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.

Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами facebook.com/nszu.ukr,
фото: facebook.com/nszu.ukr