Enzymatica та STADA розширюють угоду щодо бренду ViruProtect для України, Росії, Польщі та країн СНД

4 лютого 2021
329
Резюме

Лунд, Швеція; Москва, Росія. 13 жовтня 2020 р. Enzymatica AB (MSE: PHM) та STADA Arzneimittel AG розширили своє успішне комерційне партнерство: спрей ViruProtect стане доступним на території України, Росії, Польщі та ще 11 країн СНД і Центральної Азії: Вірменії, Азербайджану, Білорусі, Грузії, Казахстану, Киргизстану, Молдови, Монголії, Таджикистану, Туркменістану та Узбекистану. Запуск цього продукту через локальні представництва STADA у цих країнах заплановано впродовж 2021 р.

STADA займає провідну позицію серед міжнародних фармацевтичних компаній в Росії на ринку безрецептурних препаратів та виробів медичного призначення після придбання портфелю брендів у Takeda у березні минулого року*, а також відомого препарату від грипу та застуди Coldrex від GlaxoSmithKline. Російський ринок безрецептурних препаратів та виробів медичного призначення оцінюється в 7,6 млрд євро в роздрібних цінах та демонструє зростання на рівні 8% за останні 12 місяців станом на червень 2020 р., за даними IQVIA OTCIMS. Протизастудні препарати складають більше ніж чверть, або трохи більше ніж 2,0 млрд євро, ринку безрецептурних препаратів країни за цей період.

Виконавчий віцепрезидент STADA в Росії та країнах СНД Штефан Едер вважає бренд ViruProtect надзвичайно цікавим доповненням портфелю безрецептурних препаратів та виробів медичного призначення STADA в регіоні: «Як найбільший закордонний інвестор у російську фармацевтичну галузь та надійний партнер, STADA має всі можливості для того, щоб зробити цей інноваційний та ефективний продукт доступним для споживачів в Росії, Польщі, Україні та країнах СНД. На цих ринках ми маємо потужну команду, яка працює зі спеціалістами охорони здоров’я та втілює нашу місію — дбати про здоров’я людей як довірений партнер».

«Ми дуже раді, що досягли розширення угоди зі STADA. Завдяки її потужним ринковим позиціям, зокрема на російському ринку, ми бачимо хороші перспективи для спрею ViruProtect стати відомим брендом на ринку протизастудних препаратів», — зазначив Клаус Егстранд, головний операційний директор Enzymatica.

У Польщі роздрібний продаж протизастудних засобів склав трохи більше ніж 600 млн євро за 12 місяців станом на червень 2020 р., згідно з даними IQVIA OTCIMS. Протизастудні препарати склали більше п’ятої частини загального обсягу ринку безрецептурних лікарських засобів Польщі, який збільшився на 5,4%, майже до 2,8 млрд євро за рік. Нещодавно STADA в Польщі майже подвоїла свою присутність на ринку безрецептурних препаратів, частково через придбання у GlaxoSmithKline брендів Orofar та Cholinex, препаратів для лікування захворювань горла та порожнини рота. Придбання бренду Coldrex у GlaxoSmithKline також зміцнило присутність STADA в сегменті протизастудних засобів на фармацевтичному ринку України, де компанія має сильні комерційну та виробничу позиції. Нещодавні придбання, в тому числі угода з Takeda, також дали можливість STADA бути в першій п’ятірці на зростаючих ринках безрецептурних препаратів та виробів медичного призначення у країнах СНД, включаючи Казахстан, Азербайджан та Молдову.

ViruProtect спрей (також відомий на деяких ринках як ColdZyme®) є виробом медичного призначення класу III, що містить гліцерин і природний фермент трипсин. У дослідженнях in vitro спрей був ефективним проти понад 90% основних вірусів, що викликають застуду (StefanssonB. et al., 2018). Спрей може скоротити тривалість застуди, що було продемонстровано в дослідженнях у порівнянні з плацебо (Clarsund М. et al., 2017).

Запуск ViruProtect зараз знаходиться на шляху реалізації на деяких європейських ринках STADA відповідно до розширеної ліцензійної угоди, про що було оголошено у травні минулого року.

Про Enzymatica AB

Enzymatica AB — шведська медично-наукова компанія, що займається розробкою та продажем лікарських засобів, у першу чергу націлених на лікування захворювань вуха, носа та горла. Продукти базуються на бар’єрних технологіях, що включають морські ферменти. Першим продуктом компанії є медичний виріб ColdZyme®, спрей для ротової порожнини проти застуди. Він присутній у 15 країнах на 3 континентах. Стратегію зростання компанія будує, розробляючи більше товарів для здоров’я, зміцнюючи позиції компанії на ринках та розширюючи географічну представленість за допомогою сильних партнерів. Головний офіс компанії знаходиться в м. Лунд, і її акції котируються на Nasdaq First North Growth Market. Для отримання більш детальної інформації відвідай­те офіційний сайт: www.enzymatica.com.

Про STADA Arzneimittel AG

Головний офіс STADA Arzneimittel AG знаходиться в м. Бад-Фільбель, Німеччина. Компанія фокусується на стратегії розвитку двох напрямків: генерики та безрецептурні засоби для захисту здоров’я. STADA продає свою продукцію в 120 країнах. У 2019 фінансовому році скориговані продажі групи STADA AG сягнули 2608,6 млн євро, скоригована EBITDA — 625,5 млн євро. У STADA працює понад 12 400 співробітників по всьому світу.

Пресслужба «Щотижневик АПТЕКА», за матеріалами, наданими компанією STADA

*За даними аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima­­ Research» у грошовому вираженні за березень–грудень 2020 р.