Результати роботи контакт-центру МОЗ та питання цифрової трансформації

11 листопада 2020 о 16:09
412

Як ми вже повідомляли, з 2 листопада 2020 р. за номером 0-800-60-20-19 розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я (МОЗ) України з протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19. Про особливості його роботи розповів під час брифінгу МОЗ України 11 листопада 2020 р. Ярослав Кучер, заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.

Посадовець зазначив, що за допомогою контакт-центру вдалося вибудувати систему прямого зв’язку з державою для всіх громадян та інституцій для посилення координації та організації заходів протидії COVID-19. Дзвінки до створеного контакт-центру є безкоштовними з усіх українських номерів.

Алгоритм роботи контакт-центру

Алгоритм роботи контакт-центру передбачає відповіді на запитання громадян, а також реєстрацію звернення громадянина у відповідній системі, яка автоматично надсилає його відповідальній посадовій особі центрального чи місцевого органу влади, спроможній у межах компетенції підготувати і надати вичерпну інформацію по суті звернення.

Деякі підсумки роботи

Серед найактуальніших запитань, що надходять до 150 операторів контакт-центру, слід зазначити такі: запитання щодо діагностики — 50%; амбулаторного лікування — 8,9%; безкоштовні та платні тестування — 6,0%; порядок проходження самоізоляції — 5,7%; підписання декларацій — 3,6%.

Від початку роботи до контакт-центру надійшло близько 27 тис. дзвінків, з яких 7 631 повністю опрацьовано автоматичними системами (IVR) та 19 188 було спрямовано на операторів. Зокрема, 15 945 дзвінків прийнято та опрацьовано без черги, а 3 243 — завдяки функції «call back».

Міжнародна співпраця у питаннях цифрової трансформації

Також Я. Кучер зазначив, що минулого тижня до постійних партнерів МОЗ України з питань цифрових трансформацій, розвитку електронної системи охорони здоров’я, захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах охорони здоров’я — Великої Британії та Японії — долучилось і Посольство Ізраїлю в Україні.

Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.

Пресслужба «Українського медичного часопису»
за матеріалами facebook.com/moz.ukr