Німецькі професори влітку навчали українських студентів-медиків

23 серпня 2019 о 13:02
515

Програма літньої школи готувалася у співпраці з німецькими фахівцями. 9 професорів із німецьких університетів ділилися своїм досвідом з українськими студентами.

Для чого потрібна літня школа?

Мета школи — поглибити знання нового покоління української медичної спільноти у сфері нейро- та кардіофізіології, ознайомити із сучасними підходами у лікуванні пацієнтів із нервовими та серцево-судинними захворюваннями, допомогти популяризувати новітні освітні концепції — peer-teaching (викладання від студентів для студентів) та blended-learning (E-Learning). Також літня школа мотивує студентів-медиків та лікарів-інтернів до співпраці з міжнародними партнерами та реалізації нових ініціатив. Зрештою школа спрямована на покращення якості медичної освіти в Україні.

Літня школа інтегрувала три новітні концепти викладання у сфері медицини — самостійну підготовку студентів за допомогою онлайн-платформи «Teaching Medical Skills», туторіуми (лекції від студентів для студентів — концепт «peer-teaching») та доповіді німецьких фахівців про найновіші наукові дослідження і терапевтичні підходи.

Хто взяв участь у навчанні?

Участь у школі взяли 50 студентів-медиків 3–6 курсів українських медичних університетів та лікарів-інтернів на стипендіальній основі. Німецько-українське академічне товариство, проект «Teaching Medical Skills», що об’єднує студентів-медиків українських та німецьких університетів і розвиває концепт «peer-teaching» у сфері медичної освіти, 9 провідних науковців і клініцистів з університетів Тюбінгена, Мюнхена, Любека та Гамбурга готували програму школи. Викладання відбувалося англійською мовою.

У рамках підготовки до літньої школи було створено онлайн-платформу «Teaching Medical Skills» — доступ до сучасних навчальних матеріалів, розроблених відповідно до європейських стандартів, матимуть студенти-медики з усієї України.

Літня школа реалізується, зокрема, силами студентського освітнього проекту «Teaching Medical Skills», Громадської організації «Українська медична студентська асоціація» та за сприяння Німецької служби академічних обмінів (DAAD) і фінансової підтримки Федерального міністерства освіти та наукових досліджень Німеччини.

Особливості шкільної програми

У програмі школи, зокрема, низка воркшопів для учасників про прийняття складних рішень у медицині, функціонування систем охорони здоров’я в Німеччині та Україні, розбір клінічних випадків, а також за підтримки Українського католицького університету та Львівського національного медичного університету панельна дискусія з міжнародною участю для академічної спільноти Львова на тему «Роль клінічного науковця для лікарської практики».

Під час панельної дискусії 13 серпня 2019 р. обговорювали питання ролі медичних досліджень і клінічних випробувань в Україні та за кордоном і роль у них студентів-медиків, а також як залучення студентів до клінічних досліджень може вплинути на якість медичної освіти в Україні, які навички варто набути студентам і чи є необхідність включити цю діяльність у навчальні програми, ситуацію у зазначеній сфері в німецьких університетах.

Окремою подією відбулася зустріч заступника міністра охорони здоров’я Олександра Лінчевського з учасниками школи. Разом обговорили трансформацію медичної освіти, що вже зроблено і що буде впроваджено у перспективі.

Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.

Прес-служба «Українського медичного часопису»
за матеріалами moz.gov.ua