Як перевірити статус розгляду заяви про зміну методу автентифікації пацієнта?

8 липня 2019 о 17:34
5066

Після заповнення онлайн-форми про зміну методу автентифікації потрібно зафіксувати номер запиту в системі. Наступного дня зайти на сайт Національної служби здоров’я України (або через цей матеріал за прямим посиланням), розділ «Громадянам», підрозділ «Користувачам ЕСОЗ» — Перевірка стану запиту.

Після введення номера запиту можливі 4 варіанти відповіді:

  • «Запит виконано» — пацієнта в системі було знайдено та метод його автентифікації скинуто. Найближчим часом можна звернутися до свого лікаря та заново подати декларацію, вказавши актуальний номер телефону та уважно перевіривши всі дані, які лікар вводить до електронної системи охорони здоров’я;
  • «Запит опрацьовується» — радимо перевірити статус розгляду вашої заяви пізніше;
  • «Запит відхилено» — особу пацієнта не було ідентифіковано в системі. Пацієнт має зателефонувати до контакт-центру за номером 1677 та повідомити оператору номер запиту та прізвище;
  • «Введіть правильно номер id!» — означає, що ви допустили помилку під час введення номера вашого запиту на сайті. Спробуйте ще раз.

За час роботи онлайн-форми для подання заяви про зміну методу автентифікації було опрацьовано понад 13 000 заяв. За 11 000 з них метод автентифікації пацієнта було змінено в системі. 2512 заяв опрацьовуються. 78 заяв було відхилено. 6600 заяв надійшло від пацієнтів віком ≥65 років. 1200 заяв було подано про зміну методу автентифікації дітей від 0 до 17.

Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.

Прес-служба «Українського медичного часопису»
за матеріалами nszu.gov.ua